Contact
opnemen?

Hoe u ons kunt bereiken

Heeft u nog vragen?

Laat uw gegevens achter en een medewerker van Eyelift.nl zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Hoe wij worden beoordeeld op zorgkaart Nederland

114-1149763_value-lacquered-steel-magnetic-dry-erase-board-2c

"Uitstekend personeel, goede behandeling gehad, goede nazorg. Prima aanrader!"

FRANCISCA FOK
114-1149763_value-lacquered-steel-magnetic-dry-erase-board-2c

"Professioneel"

EFFIE VAN KINDERDIJK
114-1149763_value-lacquered-steel-magnetic-dry-erase-board-2c

"Enorm vriendelijke service, veel moeite en tijd wordt genomen om een gewenst resultaat te bereiken"

CATHELIJNE BLOM
114-1149763_value-lacquered-steel-magnetic-dry-erase-board-2c

"Je wordt er prettig geholpen en het is er hygiënisch"

YVONNE VAN HEES
114-1149763_value-lacquered-steel-magnetic-dry-erase-board-2c

“Vriendelijk personeel, goede producten en uitgebreide behandelingen”

ANONIEM
Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlDe Mariannehoeve Papendrecht is gewaardeerd op ZorgkaartNederland.
big geregistreerd
eafps-logo
kno logo

Laatste nieuws

No data was found

Beste klanten,

Op dit moment mogen we weer de ooglidcorrecties uitvoeren. Echter hebben we wel extra richtlijnen/maatregelen waaraan we moeten voldoen.

Wij hanteren de volgende richtlijnen zoals gesteld en goedgekeurd door het RIVM:

  • Wij vragen u vriendelijk om in al onze openbare ruimten een mondkapje te dragen. Indien u zelf geen mondkapje bij heeft, kunnen wij u van een mondkapje voorzien.
  • Kom op het aangegeven tijdstip (dus niet eerder)
  • Kom alleen (begeleiders worden niet toegestaan en zullen buiten of in de auto moeten wachten)
  • Er is geen garderobe. Jassen e.d. gaan mee naar de behandelkamer (maar nog liever, u laat ze in de auto)
  • We schudden geen handen
  • Er wordt geen koffie, thee en water geserveerd (u mag zelf wel een bidon meenemen)
  • Er zijn geen tijdschriften om te lezen
  • We houden 1.5m afstand waar mogelijk
  • Handen moeten worden gedesinfecteerd bij binnenkomst
  • U wordt gevraagd naar klachten: hoesten, neusverkoudheid, keelpijn, diarree en/of koorts
  • Als u één van de klachten heeft of een gezinslid is besmet met het Coronavirus, kunnen wij u geen toegang verlenen tot ons pand
  • Afrekenen kan met pin of credit card
  • Uiteraard hebben onze medewerkers hun eigen beschermingsmiddelen en maatregelen.

Heeft u vragen? stuur een e-mail naar: info@eyelift.nl

alvast bedankt voor uw medewerking