Wat kunt u van ons verwachten

Eyelift.nl

Eyelift.nl is sinds 2008 de focuskliniek voor alle ingrepen rondom het oog. Hooggewaardeerd in Nederland mede door hoge standaard waaraan een Eyelift arts moet voldoen.

Wat is ons doel?

Alle medewerkers van Eyelift.nl hebben een gezamenlijk doel : Het leveren van hoogwaardige kwaliteitsbehandelingen met persoonlijke aandacht in een toegankelijke omgeving.

Hoe komt kwaliteit in ooglidcorrecties tot uiting?

Uiteraard is ervaring hierin één van de belangrijkste zaken. Hieronder leest u meer daarover. Daarnaast is het faciliteren van hoge kwaliteit instrumentarium en producten als verdoving en hechtdraad iets waar door ons nooit concessie in gedaan zullen worden. Hygiëne wordt nageleefd volgens strikt protocol. Ook staan bereikbaarheid en toegankelijkheid hoog in het vaandel.

Hoe komen onze artsen aan de kennis en kunde voor de ooglidcorrecties?

Als één van de eerste in Nederland met de focus op kwaliteit in ooglift heeft eyelift op dit moment een team van nauw samenwerkende klinieken. Hieruit komen de best opgeleide specialisten voort.

Deze samenwerking zorgt ervoor dat de kennis van de artsen geput kan worden uit duizenden operaties. Al sinds 2008 opereren deze artsen wekelijks. Deze jarenlange ervaring is cruciaal voor onze hoge standaard. Opleiders en mede oprichters KNO arts Dr. Koen Ingels en KNO arts Dr. N. van Heerbeek behoren vandaag de dag dan ook tot de top van artsen die momenteel in Nederland werkzaam zijn in de oogliftchirurgie.

Waarom KNO artsen?

Bij Eyelift hebben wij gekozen voor specialisten die uitsluitend met gezichten werken. Kennis van deze anatomie is groot zodat na de ingreep de natuurlijke gezichtsuitdrukking blijft. U vraagt zich misschien af waarom geen plastische chirurgen of andere artsen voor ooglidcorrectie? Reden is dat de opgedane ervaring en de dagelijkse werkzaamheden (in het ziekenhuis) van Plastisch chirurgen vaak op het lichaam is.

Welke instanties zien toe op kwaliteit in ooglidcorrecties?

Alle artsen van Eyelift.nl zijn BIG geregistreerd, opgeleid en gecertificeerd door het Board Exam van de European Academy of Facial Plastic Surgery in samenwerking met de American Board of Facial Plastic and Reconstructive Surgery.  

Er is een formeel Eyelift.nl kwaliteitssysteem opgesteld naar wetgeving en getoetst door inspectie Gezondheidszorg en Jeugd. Alle behandelfaciliteiten voldoen aan deze eisen. Eyelift.nl houdt zich op alle fronten aan de voor haar relevante wetgeving. De kwaliteiten van artsen en medewerkers worden ook intern structureel getoetst en ontwikkeld en er vinden reguliere kwaliteitscontroles plaats.

Wij vinden het zeer belangrijk dat iedereen inzicht heeft in de kwaliteit van de zorg die wij bieden. Om die reden maken we onze kwaliteitsuitkomsten (resultaten, complicaties, cliëntgerichtheid en ervaring) openbaar. In onze Kwaliteitsrapportage Bovenooglidcorrectie 2020 [PDF] geven wij inzicht in de kwaliteit, behandeluitkomsten en patiënttevredenheid.

Is er een goede achterwacht regeling?

Bij een ooglidcorrectie komen gelukkig weinig complicaties voor. Toch moet u er van op aan kunnen dat u terecht kunt bij de arts. Voor de eerste opvang krijgt u een aantal telefoonnummers mee waaronder die van uw behandelend arts. Zo zijn we altijd bereikbaar. In 99.9% van de gevallen is dit voldoende. In het zeer uitzonderlijke geval dat er meer zorg nodig is en de kliniek gesloten zou zijn dan is er een achterwacht regeling met een aangewezen ziekenhuis.

Bel ons op

Vragen? Bel ons op of laat u terugbellen

Zoek, vind en waardeer zorgaanbieders op ZorgkaartNederland.nlPatiëntenfederatie NederlandEyelift.nl is gewaardeerd op ZorgkaartNederland. Bekijk alle waarderingen of plaats een waardering

Meld u aan voor een persoonlijk consult

Geheel kosteloos en vrijblijvend

Beste klanten,

Op dit moment mogen we weer de ooglidcorrecties uitvoeren. Echter hebben we wel extra richtlijnen/maatregelen waaraan we moeten voldoen.

Wij hanteren de volgende richtlijnen zoals gesteld en goedgekeurd door het RIVM:

  • Wij vragen u vriendelijk om in al onze openbare ruimten een mondkapje te dragen. Indien u zelf geen mondkapje bij heeft, kunnen wij u van een mondkapje voorzien.
  • Kom op het aangegeven tijdstip (dus niet eerder)
  • Kom alleen (begeleiders worden niet toegestaan en zullen buiten of in de auto moeten wachten)
  • Er is geen garderobe. Jassen e.d. gaan mee naar de behandelkamer (maar nog liever, u laat ze in de auto)
  • We schudden geen handen
  • Er wordt geen koffie, thee en water geserveerd (u mag zelf wel een bidon meenemen)
  • Er zijn geen tijdschriften om te lezen
  • We houden 1.5m afstand waar mogelijk
  • Handen moeten worden gedesinfecteerd bij binnenkomst
  • U wordt gevraagd naar klachten: hoesten, neusverkoudheid, keelpijn, diarree en/of koorts
  • Als u één van de klachten heeft of een gezinslid is besmet met het Coronavirus, kunnen wij u geen toegang verlenen tot ons pand
  • Afrekenen kan met pin of credit card
  • Uiteraard hebben onze medewerkers hun eigen beschermingsmiddelen en maatregelen.

Heeft u vragen? stuur een e-mail naar: [email protected]

alvast bedankt voor uw medewerking