Ooglidcorrectie Rotterdam

Eyelift Rotterdam

Woont u in Rotterdam en overweegt u een ooglidcorrectie? Eyelift.nl, de specialist in ooglidcorrecties, nodigt u van harte uit voor een kosteloos en vrijblijvend consult. Tijdens dit persoonlijke gesprek met één van onze artsen ervaart u onze deskundigheid, proeft u de gemoedelijke sfeer en bent u in de gelegenheid uw vragen te stellen.

Locatie Rijswijk

In het voormalig Chateau Blanc, gelegen tussen Delft en Rijswijk, vindt u onze vestiging op de eerste etage. Op de parkeerplaatsen voor onze kliniek kunt u gratis parkeren. Onze vestiging is goed bereikbaar daar we vlak aan de A13 (afrit 8) liggen. Tramlijn 1 (halte Brasserskade) stopt voor de deur.

OF

Locatie Papendrecht

U vindt onze vestiging in een geheel verbouwde boerderij vlakbij de A15, afrit 23. Vanaf de wegen Rotterdam Gorinchem en de N3 Dordrecht Papendrecht zijn wij dan ook goed bereikbaar. Onze vestiging is centraal gelegen in de Drechtstreek. Parkeren doet u kosteloos voor de deur.

Contactgegevens

Adres

Broekmolenweg 20, 2289 BE Rijswijk

Telefoon

085 0645 745

Toch liever een andere vestiging?

Nijmegen (Gerard Noodtstraat 119)

Beste klanten,

Op dit moment mogen we weer de ooglidcorrecties uitvoeren. Echter hebben we wel extra richtlijnen/maatregelen waaraan we moeten voldoen.

Wij hanteren de volgende richtlijnen zoals gesteld en goedgekeurd door het RIVM:

  • Wij vragen u vriendelijk om in al onze openbare ruimten een mondkapje te dragen. Indien u zelf geen mondkapje bij heeft, kunnen wij u van een mondkapje voorzien.
  • Kom op het aangegeven tijdstip (dus niet eerder)
  • Kom alleen (begeleiders worden niet toegestaan en zullen buiten of in de auto moeten wachten)
  • Er is geen garderobe. Jassen e.d. gaan mee naar de behandelkamer (maar nog liever, u laat ze in de auto)
  • We schudden geen handen
  • Er wordt geen koffie, thee en water geserveerd (u mag zelf wel een bidon meenemen)
  • Er zijn geen tijdschriften om te lezen
  • We houden 1.5m afstand waar mogelijk
  • Handen moeten worden gedesinfecteerd bij binnenkomst
  • U wordt gevraagd naar klachten: hoesten, neusverkoudheid, keelpijn, diarree en/of koorts
  • Als u één van de klachten heeft of een gezinslid is besmet met het Coronavirus, kunnen wij u geen toegang verlenen tot ons pand
  • Afrekenen kan met pin of credit card
  • Uiteraard hebben onze medewerkers hun eigen beschermingsmiddelen en maatregelen.

Heeft u vragen? stuur een e-mail naar: [email protected]

alvast bedankt voor uw medewerking